سرعت بازکردن صفحات در نسخه دسکتاپ کروم بطور چشمگیری افزایش یافت

اخبار و اطلاعات مهم در حوزه فناوری (اینستاگرام ، واتس آپ ،یوتیوب ،تلگرام)

سرعت بازکردن صفحات در نسخه دسکتاپ کروم بطور چشمگیری افزایش یافت

۱۶,۲۲۴ بازديد


گوگل پارسال قابلیت کش حرکت به عقب و جلو را به نسخه اندروید کروم اضافه کرد تا سرعت بارگذاری صفحات در زمان باز کردن صفحات قبلی و بعدی سریع‌تر شود. حالا به نظر می‌رسد که این قابلیت قرار است در آپدیت کروم ۹۲ به نسخه‌های دسکتاپ این مرورگر بیاید.

در حال حاضر اگر در گوگل کروم صفحه‌ای را باز کنید و آن را ببندید، حافظه به سرعت خالی می‌شود. ولی گوگل حالا نزدیک به دو سال است که قابلیتی برای بارگذاری سریع‌تر صفحات در هنگام استفاده از دکمه‌های Back و Forward را آزمایش می‌کند. در یکی از فایل‌های کروم آمده است: «کش عقب-جلو قابلیتی در مرورگر است که با در حافظه نگه داشتن صفحاتی که کاربر آن‌ها را بسته، سرعت بازگشایی را افزایش و تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد. صفحاتی که در کش نگه داشته می‌شوند به حالت فریز در می‌آیند و کد جاوا اسکریپت اجرا نمی‌کنند.»

با فعال‌سازی این قابلیت، وقتی قبلا صفحه‌ای را باز کرده باشید و بخواهید با دکمه‌های جلو و عقب به آن برگردید، سرعت بارگذاری صفحه به شکل چشمگیری بالاتر می‌رود. در این روش به جای بارگذاری تمام اجزای صفحه، از اطلاعات موجود در حافظه کش استفاده می‌شود. به این ترتیب، سرعت بازگشایی صفحات افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

کروم

کش عقب/جلوی گوگل کل صفحه را در حافظه ذخیره می‌کند و به مرورگر اجازه می‌دهد به‌صورت آنی تمام محتویات آن را برگرداند. نمونه‌ای از این اتفاق در تصویر بالا دیده می‌شود. این ویژگی در ماه‌های آینده روی پلتفرم‌های مختلف فعال خواهد شد. گوگل می‌گوید: «ما قبلا این ویژگی را برای اندروید منتشر کرده بودیم. حالا می‌خواهیم آزمایش آن را روی محیط‌های دسکتاپ آغاز کنیم.»

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای آغاز آزمایشات عمومی کروم ۹۲ است. فعلا مشخص نیست که چه زمانی شاهد فعال‌سازی این قابلیت در نسخه نهایی کروم خواهیم بود، اما کاربران ماجراجو می‌توانند از طریق فلگ‌ها این ویژگی را فعال کنند.

دلایل سیاه شدن صفحه دسکتاپ ویندوز + (راه حل مشکل)

آیا هنگام بوت شدن یا هنگام استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ، صفحه سیاه یا صفحه خالی در ویندوز مشاهده می شود؟ مواقعی وجود دارد که مانیتور شما کاملاً خوب به رایانه شما متصل شده است، اما شما پیغامی مانند No Input یا Cable Not Connected دریافت می کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که نمایشگر کامپیوتر ممکن است سیاه شود و من سعی می کنم تمام دلایل را برای شما بگویم. بیشتر اوقات این مسئله به برخی از سخت افزارها مربوط می شود، خواه کارت ویدیو، کابل ها، مانیتور، رم یا مادربرد.

گاهی اوقات، می تواند یک مسئله مرتبط با نرم افزار نیز باشد. در ابتدا اصلاحات آسانتر را ذکر خواهم کرد زیرا بدترین سناریو این است که یک قطعه سخت افزار را در رایانه خود جایگزین کنید.

 سیاه شدن صفحه دسکتاپ

چک کردن پاور جهت رفع مشکل صفحه سیاه ویندوز

احتمالاً قبلاً این کار را انجام داده اید، اما هنوز هم ارزش دارد دوباره امتحان کنید، زیرا این اتفاق بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد. بررسی کنید که مانیتور روشن شده باشد، که معمولاً توسط نوعی نور در خود دکمه روشنایی نشان داده می شود. اگر چراغ روشن است، مانیتور روشن است و باید پیامی را مشاهده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.